محاسبه کمیسیون با ارزش افزوده برحسب نرخ مصوب اتحادیه
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال

اصول فنگ شویی چگونه می تواند به شما کمک کند خانه خود را سریعتر بفروشید؟


86 درصد از چینی-آمریکایی ها معتقدند که فنگ شویی در انتخاب خانه آنها نقش دارد. با توجه به رقابت پذیری بازار املاک و مستغلات امروزه، ضروری است که فروشندگان مدرن هر استراتژی را بشناسند تا از مزایای قابل توجهی نسبت به رقبای خود برخوردار شوند. بیشتر و بیشتر صاحبان خانه، حتی مشاوران املاک، به فاکتور فنگ شویی توجه می کنند - یک عمل باستانی چینی که تعادل و هماهنگی با طبیعت را به خانه شما می آورد.

86 درصد از چینی-آمریکایی ها معتقدند که فنگ شویی در انتخاب خانه آنها نقش دارد. با توجه به رقابت پذیری بازار املاک و مستغلات امروزه، ضروری است که فروشندگان مدرن هر استراتژی را بشناسند تا از مزایای قابل توجهی نسبت به رقبای خود برخوردار شوند. بیشتر و بیشتر صاحبان خانه، حتی مشاوران املاک، به فاکتور فنگ شویی توجه می کنند - یک عمل باستانی چینی که تعادل و هماهنگی با طبیعت را به خانه شما می آورد.

در زیر چندین نکته درباره املاک فنگ شویی وجود دارد که به شما کمک می کند خانه خود را سریعتر بفروشید. به یاد داشته باشید که تنها چند تغییر در دکوراسیون خانه شما می تواند خریداران بالقوه بیشتری را جذب کند و در عین حال سود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 .1یک نمای بیرونی جذاب طراحی کنید

در مورد خریداران خانه، ظاهر بیرونی یک خانه اولین تاثیر را بر آنها می گذارد تا تصمیم بگیرند که آیا آن خانه فنگ شویی خوبی دارد یا خیر.

یک خانه خوب فنگ شویی به وضوح نباید انرژی سی چی (کم) یا شا چی (حمله) را در اطراف خود احساس کند. خانه‌ای در یک بن‌بست، در یک تقاطع T یا نزدیک یک راه‌آهن قرار است فاقد انرژی فنگ شویی باشد. در عوض، گیاهان همیشه سبز بلند کاشته شده در حیاط خلوت، یک فواره در فضای باز، یا حتی یک حمام ساده پرندگان می توانند انرژی خوب فنگ شویی را جذب کنند و خانه شما را سرزنده تر نشان دهند.

همچنین به هر گونه گیاه مرده روی درب خانه دقت کنید زیرا از جذابیت بیرونی کاسته می شود.

 

 .2 مراقب درب ورودی باشید

ورودی اصلی یک خانه خوب فنگ شویی باید جریان انرژی فنگ شویی را به کل خانه تشویق کند نه اینکه آن را با درختان بزرگ یا سطل های بازیافت مسدود کند. هر گونه مانع در مسیر را بردارید و از قرار دادن آینه رو به درب جلو خودداری کنید.

منظره قابل مشاهده حمام از درب ورودی و راه پله ای که روبروی آن قرار دارد نیز تصور بدی را برای خریداران خانه به ارمغان می آورد به این معنا که ممکن است اجازه دهند انرژی به راحتی از خانه خارج شود.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط خانه ها و باغ های بهتر املاک و مستغلات و انجمن املاک و مستغلات آسیایی آمریکا، 75 درصد از آمریکایی های چینی-آمریکایی مورد سوال چندین عامل را نشان دادند که آنها را از خرید خانه باز می دارد. آنها شامل پله های پشتی رو به درب جلو (29%)، یک حیاط خلوت شیب دار (29%)، و درهای جلو و عقب قرار گرفته در تراز با یکدیگر (24%) هستند.

 

3 . یک مثلث انرژی قوی بسازید

چینی ها بر این باورند که انرژی فنگ شویی عمدتاً بر سه قسمت مرکزی متمرکز است: اتاق خواب، آشپزخانه و حمام، که همگی در تعیین کیفیت فنگ شویی خانه شما نقش دارند. بنابراین، مطمئن شوید که همه این مناطق با پایه قوی فنگ شویی طراحی شده اند و فضای داخل آن همیشه تازه نگه داشته می شود.

تمیز کردن را به طور مکرر انجام دهید و فوراً هر گوشه راکد مانند به هم ریختگی را حذف کنید تا از جریان روان انرژی اطمینان حاصل کنید. برای شناسایی نقاط کم انرژی به نقشه انرژی یا فنگ شویی باگوا نگاه کنید.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که نور طبیعی زیادی را با استفاده از پنجره های شیشه ای شفاف وارد کنید. با چنین طراحی داخلی با دقت، شکی نیست که خریداران بالقوه بیشتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه خانه خود را سریعتر به فروش خواهید رساند.

 

4 . فضایی فراوان در داخل خانه ایجاد کنید

فضای خالی به خریداران اجازه می دهد تا گوشه آینده خود را واضح تر تجسم کنند و در عین حال خود خانه را بزرگتر نشان دهند. برای جذب انرژی مثبت، یک شی نقطه کانونی را در گوشه اتاق به مورب درب اصلی قرار دهید و در نتیجه خریداران احتمالی را مجذوب خود کنید.

از شر هر درهم و برهمی و تزئینات غیر ضروری روی قفسه ها، میزها و غیره خلاص شوید. فراموش نکنید که تصاویر خود و خانواده تان را از ترس آزاد شدن انرژی که هنوز تمایلی به ترک آن ندارید، بسته بندی کنید. این احتمالاً خریداران را دور می کند.

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که خانه شما باید قبل از ارائه به خریداران خانه، از فرش تا کشوهای داخلی، به خصوص پنجره ها که چشم به خانه محسوب می شوند، کاملا تمیز شود.

 

 

 

 5 . یک جدول در ورودی قرار دهید

ورودی به عنوان نشان دهنده تغییر از یک فضای عمومی به یک فضای خصوصی شناخته شده است. بنابراین، اطمینان از انتقال مثبت از اهمیت زیادی برخوردار است. از این نظر، شما باید یک میز کوچک را در آنجا قرار دهید تا جنبه دلسوزانه شخصیت خود را به عنوان مالک نشان دهد.

این جدول همچنین مکان مناسبی برای گذاشتن کارت ویزیت در اختیار مشاورین املاک قرار می دهد. با این حال، مراقب باشید که آن کارت ها را در یک نگهدارنده اکریلیک قرار دهید تا از "تأثیر نامطلوب" بر تجارت جلوگیری کنید. روی میز، می‌توانید یک کاسه شکلات، گلدان‌های گل‌های تازه یا آب نبات دارچینی را روی یک پارچه قرمز به عنوان وسیله‌ای برای استقبال از خریداران احتمالی در نظر بگیرید.

 

6  . بوی خوش را در داخل خانه حفظ کنید

در تئوری فنگ شویی، بو قدرت بیشتری نسبت به بوی بصری دارد. هیچ کس وقتی وارد خانه ای پر از بوی زباله یا هوای شیمیایی می شود، احساس آرامش نمی کند. مردم معمولاً با رایحه‌های منشأ عناصر زمین جذب می‌شوند.

در نتیجه باید از گل های تازه یا گیاهان سبز برای تحریک حس تازگی استفاده کنید. شمع‌های معطر، مانند طعم دارچین، برای از بین بردن بوهای عجیب و غریب مفید هستند و باعث می‌شوند خانه‌تان بوی دلپذیرتر و دنج‌تری بدهد.

7 . خوراکی هایی را برای خریداران خانه آماده کنید

در دنیای املاک و مستغلات از شکلات به عنوان خوش شانسی یاد می شود. بنابراین، یک کاسه کریستالی از شکلات 80-90٪ خالص را در نزدیکی ورودی قرار دهید و چند تکه به مهمانان ارائه دهید. در صورتی که خریدار به تصمیم نهایی نزدیک باشد، این در جنبه فنگ شویی مفیدتر است. ارائه یک کاسه کریستالی مشابه به عنوان نشانه ای از خوش شانسی به وضوح روند انتقال را تسهیل می کند.

8 .  به جایگذاری آینه ها توجه کنید

یکی از محبوب ترین نکات فنگ شویی، چیدمان مناسب آینه ها در داخل و خارج از منزل است. آینه ها به دلیل توانایی در انعکاس انرژی، دارای قدرت زیادی در فنگ شویی هستند.

بسته به موقعیت خود و آنچه که منعکس می کنند، می توانند انرژی لنگر در یک نقطه خاص را افزایش یا کاهش دهند. اگر آینه زباله را منعکس کند، آن را دو برابر می کند و بالعکس. قرار دادن یک آینه هشت ضلعی بالای تخت می تواند به شما کمک کند خانه را سریع بفروشید و در عین حال سود بیشتری کسب کنید.

9 .  آماده حرکت باشید

آخرین نکته و در عین حال مهم فنگ شویی املاک و مستغلات برای فروشندگان خانه این است که برای نقل مکان آماده شوند. هرچه مشتاق‌تر باشید خانه‌ای را سریع بفروشید، سریع‌تر باید فضا را برای ورود صاحب جدید باز کنید.

بنابراین اثاثیه غیر ضروری را در محل های نگهداری قرار دهید. در صورت امکان، می توانید پنج جعبه از وسایل ارزشمند خود را بسته بندی کنید و آنها را در گاراژ بگذارید تا تمایل خود را برای نقل مکان نشان دهید. تا آن زمان، خانه شما آماده ذخیره خاطرات جدید خواهد بود.

خلاصه : 9 نکته فنگ شویی برای املاک و مستغلات که به شما کمک می کند خانه خود را سریعتر بفروشید

  • یک نمای بیرونی جذاب طراحی کنید
  • مراقب درب ورودی باشید
  • یک مثلث انرژی قوی بسازید
  • فضای زیادی در داخل خانه ایجاد کنید
  • یک میز در ورودی قرار دهید
  • بوی مطبوع را در داخل خانه حفظ کنید
  • خوراکی هایی را برای خریداران خانه آماده کنید
  • به محل قرارگیری آینه ها توجه کنید
  • آماده حرکت بایستید

نتیجه

برای خریداران خانه، فاکتور فنگ شویی در هنگام جستجوی یک خانه جدید بسیار قدردانی می شود. به سادگی موارد فوق را در مورد نکات مربوط به املاک فنگ شویی اعمال کنید و ارزش احساسی طرح شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد. آن را مطلوب تر کنید و شانس فروش خانه را سریع و با قیمت بالاتر افزایش می دهید

دیدگاه کاربران
0 دیدگاه
شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید