محاسبه کمیسیون با ارزش افزوده برحسب نرخ مصوب اتحادیه
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال

نرم افزار فروشگاهی (خرید و فروش) و انبار

« قیمت : 500,000 تومان »


به طور کلی استفاده از نرم افزار فروشگاهی می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. تصور کنید در زمان های گذشته، کسب و کارها تنها به چند مغازه کوچک خلاصه می شد که در محیط های کوچکی فعالیت می کردند؛ از این رو نیازی به نرم افزار نداشتند و حتی در زمینه حسابداری مالی نیز با مشکلی روبه رو نمی شدند.اما امروزه شرایط فروشگاه ها بسیارمتفاوت شده است.

مزایای استفاده از نرم افزارفروشگاهی آتیلا

به طور کلی استفاده از نرم افزار فروشگاهی می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. تصور کنید در زمان های گذشته، کسب و کارها تنها به چند مغازه کوچک خلاصه می شد که در محیط های کوچکی فعالیت می کردند؛ از این رو نیازی به نرم افزار  نداشتند و حتی در زمینه حسابداری مالی نیز با مشکلی روبه رو نمی شدند.

اما امروزه شرایط فروشگاه ها بسیار متفاوت شده است. افراد در زمان خرید ممکن است بیش از صد قلم جنس خریداری کنند که محاسبه هریک از آنها به صورت دستی دشوار خواهد بود. 

پس استفاده از نرم افزار  فروشگاهی می تواند یک روش عالی و مناسب برای فروشگاه های بزرگ و کوچک به شمار رود، که از مزایای خاصی همچون موارد زیر برخوردار است:

حساب و کتاب اجناس فروخته شده با نرم افزار 
کسب اطلاع در مورد جنس فروخته شده برای جایگزینی مجدد
گزارش گیری آسان از سر رسید ها
عدم نیاز به گزارش های ماهانه با استفاده از ماشین حساب
و موارد دیگر

دلایل مهم جهت استفاده از نرم افزار فروشگاهی

تمام مغازه ها و فروشگاه هایی که امروزه از نرم افزار فروشگاهی استفاده می کنند، نیاز به ابزاری دقیق برای نگهداری، ثبت و تهیه گزارشات مربوط به فروشگاه خود را دارند. از این رو به دلایل مختلفی اقدام به استفاده از نرم افزارهای فروشگاهی می نمایند. از جمله:

افزایش هزینه ها و تغییر قیمت اجناس 
پیشرفت تکنولوژی 
گردش موجودی های بالا در کسب و کارها
نبود قوانین و مقررات مالیاتی ثابت در کشور 
حجم زیاد فاکتورها 
پیچیده تر و علمی تر شدن امور مربوط به حسابداری 
افزایش حجم فعالیت ها در فروشگاه ها 
و موارد دیگر 

با وجود تمامی این موارد، مدیر فروشگاه دیگر قادر نخواهد بود با استفاده از روش های قدیمی اقدام به محاسبه امور مالی خود نماید. از این رو نیاز به سیستم ها و نرم افزار فروشگاهی خواهد داشت، تا در امور مالی، حسابداری و مدیریتی فروشگاه خود از آن استفاده کند. با این روش می تواند از ضرر و زیان در محل کسب و کار خود نیز جلوگیری نماید.

دیدگاه کاربران
0 دیدگاه
شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید