محاسبه کمیسیون با ارزش افزوده برحسب نرخ مصوب اتحادیه
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال
نتیجه محاسبه با ارزش افزوده : 0ریال

چگونه به عنوان یک مشاور املاک موفق شویم؟


در طول سال‌ها، هجوم «تازه‌کاران» به مجموعه‌ای از آژانس‌های املاک و مشاوران املاک بوده است. این صنعت همچنین شاهد پیشرفت فوق العاده ای به ویژه در کاربرد فناوری اطلاعات بوده است. محیط به طور مداوم در حال تغییر است، و همچنین کسب و کار شما. شما ممکن است یک تازه کار در بازی یا یک بچه قدیمی در بلوک باشید، به هر دسته ای که تعلق دارید. باید بدانید که برخی از تاکتیک‌های قدیمی که قبلاً استفاده می‌کردید، نیاز به تغییر در سال 1401 دارند.

در طول سال‌ها، هجوم «تازه‌کاران» به مجموعه‌ای از آژانس‌های املاک و مشاوران املاک بوده است. این صنعت همچنین شاهد پیشرفت فوق العاده ای به ویژه در کاربرد فناوری اطلاعات بوده است. محیط به طور مداوم در حال تغییر است، و همچنین کسب و کار شما. شما ممکن است یک تازه کار در بازی یا یک بچه قدیمی در بلوک باشید، به هر دسته ای که تعلق دارید. باید بدانید که برخی از تاکتیک‌های قدیمی که قبلاً استفاده می‌کردید، نیاز به تغییر در سال 1401 دارند. اگر می‌خواهید در میان مشاوران املاک متوسط ​​متمایز و برتر باشید، پس این قطعه برای شما در نظر گرفته شده است.

برخی از روندها و حقایق املاک وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید - اگر می خواهید در این صنعت رقابتی موفق شوید. برخی از آنها عبارتند از:

 

شما مجبور نیستید فروشنده باشید

فروش دیگر یک مهارت اجباری نیست. راه های متعددی وجود دارد که می توانید کسب و کار خود را بدون اینکه لزوماً به عنوان فروشنده برچسب گذاری کنید، به دنیا معرفی کنید. وقت آن رسیده است که خود را از تصویر فروشنده آشنا که اکثر مشاوران املاک به آن می شناسند، حذف کنید. در عوض، روی مشاور بودن تمرکز کنید. به این ترتیب می توانید به عنوان یک مشاور املاک متمایز شوید.

 

روی خودت سرمایه گذاری کن

شما نمی توانید ادعا کنید که همه چیز را در مورد تجارت املاک و مستغلات می دانید، حتی اگر سالانه میلیون ها دلار سود داشته باشید. امروزه بیشتر مشاوران املاک در سرمایه گذاری روی خود یک معدن طلا کشف کرده اند. شما باید ثبت نام در دوره ها و مربیگری شخصی را در نظر بگیرید تا بتوانید فتنه های کسب و کار را درک کنید. یک چیز مسلم است؛ یک مربی به شما این احساس را می دهد که به تنهایی مبارزه نمی کنید. همچنین می توانید با برخی از رازهای موفقیت به عنوان یک مشاور املاک و مقابله با برخی از چالش هایی که اجتناب ناپذیر هستند آشنا شوید.

با مشتریان خود رشد کنید

گاهی اوقات، عکس های کوچک بعداً به عکس های بزرگتر تبدیل می شوند. بنابراین، زمانی که آن تراکنش نتوانست بازدهی بزرگی را به همراه داشته باشد، ناامید نشوید. تا زمانی که می خواهید مقداری پول نقد از معامله دریافت کنید، هرگز خریدار یا فروشنده را دور نکنید. در برخی شرایط، معاملات کوچک می تواند راه را برای معاملات تجاری مهم تری باز کند که در آن می توانید یک میلیون دلار سود کسب کنید! این یکی از روندهای املاک و مستغلات است که باید در اسرع وقت در حرفه خود از آن استقبال کنید.   همانطور که قبلا ذکر شد، امروزه برای به دست آوردن مخاطبین واجد شرایط لازم نیست فروشنده خانه به خانه باشید. پلتفرم هایی را برای تطبیق مالکان و خریداران با عامل مناسبی مانند نرم افزار تخصصی مدیریت مشاور املاک و فایلینگ آتیلا  را در نظر بگیرید. پلتفرم هایی مانند این نه تنها به مقایسه و انتخاب مناسب ترین مورد برای مطابقت با نیازهای خریدار کمک می کنند. همچنین اطلاعات کامل و جزئیات بیشتری میتواند از ملک را در بر گیرد که در آن‌ها می‌توانند خانه‌های نزدیک را پیدا کنند، در صورت تمایل به اجاره یا خرید، ارائه می‌کند.

یک مشاور  بگیرید

این سال 1401 است! اگر هنوز یک مشاور در این تجارت ندارید، وقت آن رسیده است که یکی را دریافت کنید. مشاور برای هر مشاور املاک در نظر گرفته نشده است، اما در صورت داشتن آن می توانید سریعتر به اهداف خود برسید. گاهی اوقات، مشاوره می تواند گران باشد، زیرا یکی از راه های رایجی است که اکثر مشاوران املاک به غیر از فروش املاک، امرار معاش می کنند. یک راهنما به‌عنوان یک راهنما برای شما عمل می‌کند، به‌ویژه زمانی که با «وقفه‌ای» مواجه می‌شوید (دوره‌ای که اصلاً هیچ فروشی ثبت نمی‌کنید) که در تجارت رایج است. جدای از اینها، یک مشاور خوب مایل است اسرار موفقیت خود را با شما در میان بگذارد و به شما کمک کند تا در مراحل او قدم بردارید تا بتوانید سریعتر به اهداف خود برسید.

روی رسانه های اجتماعی تمرکز کنید

رسانه‌های اجتماعی ابزاری عالی هستند که اکنون می‌توانید از آن برای دستیابی به سطوح بالاتر در فروش خانه استفاده کنید. املاک و مستغلات بیشتر یک "کسب و کار مردمی" است و رسانه های اجتماعی متشکل از افراد هستند. امسال، باید رسانه های اجتماعی را به عنوان «اکسیژن» کسب و کار خود ببینید. بنابراین، شما باید تا آنجا که ممکن است روی آن حساب داشته باشید. اگر از قدرت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید، می‌توانید به طور مرتب در مسیر بانک لبخند بزنید. فیس بوک ، توئیتر و محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی هستند که توسط آژانس‌های املاک و مستغلات در سطح جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هنگامی که می خواهید برخی از لیست های دیدنی خود را به نمایش بگذارید، اینستاگرام(instagram) و پینترست(pintrest) را نیز فراموش نکنید. هنگامی که به درستی انجام شود، رسانه های اجتماعی می توانند سطح آگاهی شما را افزایش دهند و مردم را در مورد شما و لیست های شما صحبت کنند.

 

از نقشه های طبقات استفاده کنید

طرح طبقه یک ابزار بازاریابی فوق العاده است که می تواند یک لیست را از سایر لیست های دارایی رقبا متمایز کند.

به عنوان یک مشاور املاک باید بدانید که پلان خانه های ملکی می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار خریدار قرار دهد و به خصوص در مورد استفاده از فضا ایده دهد. هنگام ارزیابی یک ملک، پلان طبقه می تواند آن قطعه غیر قابل تعویضی باشد که خریدار را برای بازدید از ملک ترغیب می کند. دادن این فرصت به مشتریان برای دیدن پلان طبقه با طراحی ساده و در عین حال محکم یکی از راه‌های نشان دادن مراقبت از همه چیز است و چیزهای ساده را ساده نگه می‌دارید…

نمونه قابل دانلود و نصب روی سیستم

http://mkpapp.ir/update/easy_plan_pro_v1.1.38.1.rar

 

 

نتیجه گیری

چگونه به عنوان یک مشاور املاک موفق شویم؟

به طور خلاصه، از فرصت های دیجیتالی استفاده کنید، روی ایجاد حرفه خود تمرکز کنید و روی قابلیت های فکری خود سرمایه گذاری کنید. یک مشاور املاک باشید که می داند چگونه از ابزارها و تکنیک های جدید در بازار املاک استفاده کند. نرم افزارهای بهبود مدیریت سرنخ و ابزارهای رسانه های اجتماعی باید بهترین دوستان جدید شما باشند.

 

دیدگاه کاربران
0 دیدگاه
شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید